środa, 18 czerwca 2008

Do trzech razy sztuka....

Ile to już razy witałem się ze swoimi potencjalnymi czytelnikami na wszelkiego rodzaju blogach? To będzie już trzeci raz. Mam nadzieję, że ostatni. Dojście do tak perfekcyjnego miejsca jak blogspot.com zajęło mi trochę czasu. Zajęło mi prawie półtora roku odkąd tworzę bloga, który najpierw spełniał funkcję archiwum Domowej Listy Przebojów, potem stał się kolebką listy, moich własnoręcznej pasji - czyli recenzji, artykułów o muzyce, niusów z najbardziej absorbującej mnie dziedziny sztuki, a teraz liczę, że stanie się miejscem dyskusji o muzyce i miejscem, które z ciekawością będzie odwiedzać chociażby mała, ale stała i wierna grupa odbiorców :)
Blog na full-wypasionym serwisie blogspot.com rusza w porze wakacyjnej już jak dla mnie i będę mieć dużo czasu by w najbliższym czasie popisać nieco ciekawych rzeczy.

Co się zmieniło w porównaniu z ratemymusic i home50chart? Jak łatwo zauważyć nazwa. Małpowanie z muzyką to trochę zabawna nazwa, która kilka osób może rozbawić, inne pomyślą, że to jakieś głupoty - o to chodzi właśnie ;) Muzyka to zabawa. Nie można być drętwym, dlatego myślę, że taka nazwa dobrze pasuje do ogółu tej strony. W dodatku pojawią się typowo małpiarskie gadżety (patrz. oceny przyznawane płytą - nie są to już zwykłe popularne internetowe ''aty'' czyli tzw. małpy, tylko coś więcej).
Blog jest bardziej kolorowy, chociaż rysuje się w stosunkowo ciemnych barwach, ale gotykiem nie jestem - uspokajam :) Jest też bardzo czytelna ''linkownia'' gdzie umieściłem wszystkie najważniejsze linki do innych stron związanych ze mną czy też moim hobby. Jest sekcja youtube - i to wgrana już automatycznie - można obejrzeć klipy praktycznie wszystkich najważniejszych dla mnie artystów.
Jest również mały podgląd na mój profil w last fm. Na koniec muszę pochwalić się swoim pięknym logo złożonym z okładem samym wybitnych albumów 20 i 21 wieku ;)

Na blogu zapostowałem już WSZYSTKIE archiwalne notowania DLP i to od pierwszego wydania! Są też wszystkie jak do tej pory napisane recenzje. Wszystkie posty mają możliwość komentowania BEZ UPRZEDNIEGO logowania się (nakaz logowania się na konto gazety.pl był według mnie największą wadą poprzedniej strony, bo komu się chciało zostawiać komentarz w takim wypadku?)
Pod postami znajdują się również tzw. etykiety czyli jakby działy. Każdy post ma swoją etykietę: recenzja, domowa lista przebojów albo relacje z koncertu. Po kliknięciu na daną etykietę można bezpośrednio przejść do miejsca gdzie umieszczone są wszystkie posty danej kategorii - dzięki temu nie trzeba w nieskończoność wertować forum.

Blog rusza pełną parą jutro, a ja obecnie spadam na mecz ME ;)

Pozdrawiam. Paweł.

Brak komentarzy: